Achieve your dreams. Start today.

Inteligenta emotionala

John Mayer şi Peter Salovey au inventat şi definit, în 1990, expresia "inteligenta emotionala" (IE). În urma lor unei susţinute activităţi de cercetare, definiţia iniţială a fost revizuiă astfel: "capacitatea de a percepe, înţelege, integra şi controla emotiile în vederea evoluţiei şi dezvoltării personale”

Abia in 1998 termenul de Inteligentă Emoţională a devenit foarte cunoscut în urma publicării lucrării lui Daniel Goleman : Inteligenta emotionala: De ce poate conta mai mult decăt IQ-ul? Goleman a aplicat inteligenta emotionala în zona afacerilor insistând asupra importanţei acesteia ca ingredient esenţial pentru succesul în business, carieră şi performanţa echipelor

Modelul bazat pe abilitate emoţională percepe emoţiile ca surse utile de informaţii care-i ajută pe oameni să înţeleagă şi să navigheze în mediul social. El afirmă că oamenii au o capacitate variabilă de a procesa informaţiile de natură emoţională şi de a le integra în procesul de cunoaştere. Abilitatea emoţionala se manifestă în diferite comportamente adaptate.

Inteligenta Emoţională include 4 tipuri de abilităţi:

  1. Perceperea de emotii
  2. Utilizarea de emotiilor
  3. Înţelegerea emoţiilor
  4. Gestionarea emoţiilor

Veţi afla:

  • De ce este importantă inteligenta emotionala
  • Unde şi când a apărut IE.
  • Emoţie la locul de muncă şi cum este afectată performanţa.
  • Cum să faci faţă emoţiilor la locul de muncă.
  • Rolul conştiinţei de sine.
  • Cum să vă măriţi conştiinţa de sine?
  • Concentrarea conştiinţei de sine
  • Cele cinci domenii principale ale IE
  • Ajutaţi-vă echipa cu IE
  • Utilizări viitoare ale IE
  • Cum afectează IE stilul de conducere?

Vizualizaţi calendarul evenimentelor viitoare | Vizualizaţi toată lista de workshop-uri