Achieve your dreams. Start today.

Workshop-ul Customer service

Dacă clienţii Dvs. sunt doar "mulţumiţi" este suficient? În lumea de astăzi, clienţii se aşteaptă să fie "incântaţi" şi nu doar mulţumiţi. Ce face organizaţia Dvs şi Dvs personal pentru încântarea clienţilor?

În acest atelier interactiv, participanţii vor examina elementele caracteristice servirii clienţilor, atitudinile necesare şi o completă gamă de strategii şi idei care conduc la excelenţă în servicii. Vor fi discutate atât elementele de politică internă cât şi tacticile care conduc la rezultate spectaculoase.

Vom examina prin ce anume se diferenţează un serviciu de excepţie si vom compara experienţele personale ale participanţilor şi ce anume a condus la satisfacţie sau nemulţumire

Mai mult, vom detalia cele trei stiluri de conducere, importanţa diferenţelor dintre sexe şi a profilurilor de personalitate care, toate, contribuie la oferirea de servicii de calitate.

Acest workshop, vă va oferi idei practice dovedite şi strategii care pot fi imediat aplicate clienţilor proprii.

Veţi afla:

  • Ce înseamnă cu adevărat "Customer Service" ?
  • Ce înseamnă o experienţă excelentă în calitate de client ?
  • Elementele unui serviciu de exceptie.
  • Strategii cheie de lucru cu clienţii.
  • Ce este amabilitatea?.
  • Leadership, stiluri care fucţionează.
  • Diferenţele între sexe şi clienţii.
  • Ce rol joacă stilul dumneavoastră personal ?
  • Cum se integrează inteligenta emotionala în serviciul pentru clienţi.
  • Despre clienţii cu care se confruntă organizaţiile.
  • Cum să faci faţă clienţilor dificili ?
  • Care este scara loialităţii clienţilor ?.
  • De ce se pierd clienţii ?

Vizualizaţi calendarul evenimentelor viitoare | Vizualizaţi toată lista de workshop-uri